Zwroty i reklamacje

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Błogo Rafał Wróblewski

ul. Gratyny 5, 02-995 Warszawa

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Możesz pobrać gotowy wzór odstąpienia od umowy: formularz odstąpienia od umowy

 

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz reklamacji - wypełnij formularz reklamacji i prześlij go nam pocztą lub na adres e-mail sklep@blogo.com.pl. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  2. Poczekaj rozpatrzenie reklamacji - w ustawowym terminie 14 dni rozpatrzymy przesłaną reklamację oraz poinformujemy Ciebie o dalszych krokach.
  3. Odesłanie produktu - po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl